Wordless : Teh tarik dia memang Umpp !

Bismillahirrahmanirahim.
Segala puji bagi Allah tuhan mentadbir seluruh alam. Selawat dan salam atas junjungan Nabi Muhammad Sollallahu A'laihi Wa Sallam serta ahli keluarganya dan para sahabat.





Terliur tengok teh dia. Perghhhh confirm akan rindu dengan teh yang kakak buat memang kaw habis la ! :D
Sesungguhnya yang baik itu datang daripada Allah, dan serba kekurangan itu datang daripada diri miza sendiri. Insyaallah ada masa kita jumpe lagi. Segala kekhilafan miza mohon ampun dan maaf. Wassalam.

Allahhumma Solli `Ala Muhammad.

7 comments:

  1. samalah kitaa. saya pun mintak maaf juga yer. (:
    ingat nak buat resipi minuman baru tadi.. hehe.. cool gila ade gambar gerak2 (:

    ReplyDelete
  2. sukaa laa ada gambar gerak2 . miza buat cane ea syg ?

    mtk ampun dan maaf dri akak yaya jugaaa :* love you :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Miza ambil dari tumblr kak. Belum tahu lagi mcm mana nak buat gambar gini. Nanti kalau miza dapat insyaAllah miza kongsikan :) love you too

      Delete
  3. dapnya.. da lama xminum air teh. huuu

    ReplyDelete
  4. Pehhh nampak macam kaw sangat niiii. Da lah suke teh ais nii

    ReplyDelete
  5. Tang atas tak nampak lagi. Dah bawah tu kaw gila!! Hahhaahah teringin plak teh pepagi ni kann haha

    ReplyDelete

Just leave your comment, suggestion, or anythings.
InsyaAllah i will reply it.


Jazakumullahu khairan kathira.
Moga memperoleh manfaat. Moga Allah redha :)) ♥