Wordless : How to pack luggage easier.

Bismillahirrahmanirahim.
Segala puji bagi Allah tuhan mentadbir seluruh alam. Selawat dan salam atas junjungan Nabi Muhammad Sollallahu A'laihi Wa Sallam serta ahli keluarganya dan para sahabat.



Ni pun tahu masa nak packing barang untuk ke UiTM tapi tak jadi tapi pergi ke KMJ. I learn from ibu. Macam-macam boleh sumbat bila macam ni. And i found this via tumblr ^_^
Sesungguhnya yang baik itu datang daripada Allah, dan serba kekurangan itu datang daripada diri miza sendiri. Insyaallah ada masa kita jumpe lagi. Segala kekhilafan miza mohon ampun dan maaf. Wassalam.

Allahhumma Solli `Ala Muhammad.

15 comments:

  1. normally ayie klo jln jauh bju semua mmg akn gulung.. even suar pon gulung sebb nak jimatkan ruang.. yuhuuu bnyk sikit brng bolh bawak.. hehe

    ReplyDelete
  2. nanti balik uitm nak try mcm ni plak. kemas pun kemas. hee

    ReplyDelete
  3. anas gulung kan aje semua baju, dah sampai nnt baru kemas elok2 balik. :) peace

    ReplyDelete
  4. Balik cuti sem tahun depan nak packing ikut cara tue. Selalu fail bila tiba part nak packing baju. Kalau kat rumah selalunya mak yang tolong kemas sebab mak pandai susun. Hehe! :D

    ReplyDelete
  5. tina memang akan gulung jer mane baju yg nipis2. tapi yg underwear masuk dlm bra tu baru tau. hee

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum. Thanks for sharing. Yeayy..Boleh cuba pack baju mcm ni utk balik sabtu ni. Hihi :)

    ReplyDelete
  7. sy suka lipat kecik2 compare dgn gulung.. hehe.. pastu susun elok2 mmg byk lah boleh sumbat. hikhik

    ReplyDelete
  8. sy suka lipat kecik2 compare dgn gulung.. hehe.. pastu susun elok2 mmg byk lah boleh sumbat. hikhik

    ReplyDelete
  9. Terima kasih share. Senang nak packing nanti. Selama ni memang gulung baju. Eh, gulung semua je.

    ReplyDelete
  10. memang jenis gulung baju je semua. . :D
    thanks for sharing ya. . :)

    ReplyDelete
  11. dulu masa mula2 pack baju tension jugak ruang tak cukup.. tak lama tu.. gulung aje.. senang!! hehe #lifehacks

    ReplyDelete
  12. hahaah gulung je snang.. jimat ruang :p

    ReplyDelete
  13. selalu memang gulung. Tapi bab seluar tu boleh try di mase akan dtg, hihi

    ReplyDelete

Just leave your comment, suggestion, or anythings.
InsyaAllah i will reply it.


Jazakumullahu khairan kathira.
Moga memperoleh manfaat. Moga Allah redha :)) ♥