Saya rindu mereka

Assalamualaikum , hello blogger  

3 hari tak sentuh benda nih T,T

warrgghh dah lame gile sangat kot miza tak update blog nih T,T rindu nak manja munji ngn blog cik ChokiE nih. Blog, blog chokie nak mintak maaf at awak yer, cian at awak kan? saya biarkan awak cam ni jek. alololo awak jangan lah majuk. muahha . saya still sayangkan awak, saya tak pernah lupekan awak. awak sentiasa dalam fikiran saya. tapi... saya takda masa sangat nak update selalu, T,T huwaaa percayalah saya tak pernah lupekan awak. SUMPAH! i love u, i miss u so much! - luahan perasaan antara tuan blog dengan blog kesayangan dia..hehe

miza nak mintak maaf.. sejak-sejak nih blog terabai, korang ? lagi lah terabai.. maafkan miza. miza rindu korang sangat-sangat. tapi... mesti korang tak rindu miza kan ? dah agak dah - sebab korang anggap miza SOMBONG . betul tak ? miza bukan sombong T,T , miza rindukan korang.. miza rindu nak jalan-jalan zairah blog korang :') maaf kan miza. miza busy. tahun nih miza tak boleh main sangat sebab 'PMR CANDIDATE' tak nak result teruk . doakan yang terbaik untuk miza yer huny ❤.

Saya Rindu Mereka.. mereka rindu saya tak ? ececehh.. HHE *tangan di dada, mata ke atas* saya rindu sangat sweety-sweety comel nih.. mereka terbaik buat saya . awak pun sama huny  muahh !!

comel-comelkan gadis-gadis melayu nih ? hehe wewit  gadis pilihan. ececehh hehe
sape bilang gadis melayu tak menawan. Tak menarik hati, tiada memikat - ececehh !! hehe ada kenal tak mereka nih ? oky oky, miza kenalkan yer. mula dari kanan tu --> cik ChokiEkak Nellycik Kacakcik Syadacik Qiqi . yeap ofcours korang kenalkan ? hehe *sorry nelly, ee, syada, afie sebab amik pic korang tak cakap - takut awak marah, maafkan saya* SUMAPAH ! rindu sangat at dia orang ni. baru je tak online facebook 3 hari. hati rasa cam nak meraung sebab rindukan mereka. maaf, miza exam time tu T,T .. fikiran sentiasa fikirkan mereka. saya tak pernah lupakan awak, saya harap awak tak lupakan saya juga. hehe 

mereka mesra, mereka baik. cik Qiqi dan kak Nelly saya dah anggap mereka macam kaka saya =D sayang dyorang sangat-sangat.. cik Kacak dan cik Syada - mereka sahabat baik saya ^-^' .. happy sangat bila dengan dia orang.. muaaahhh !! HHE. SUMPAH ! tak tipu.. rindu sangat-sangat T,T nasib esok cuti. weee ~ boleh la ekk chokie serbu blog korang.. jaga-jaga ehh, nak bawak tentera serbu blog korang nih.. hehe . muahh !! i love u. tunggu kedatangan cik ChokiE ehh. ;D

p/s : cik ChokiE tak pernah lupekan korang =') trust me huny 

30 comments:

  1. tak sangke cik kacak pun ade . wahh teharu . i love youu cik chokie ;)

    ReplyDelete
  2. wah ..nelly ??
    tq adik comel !!
    <3

    sayangsss kamu !

    ReplyDelete
  3. heyhey miza . . kak fie pun rindukan kamoo deq ! ;) <3

    ReplyDelete
  4. hahaha ! comel laa gadis2 melayu tuu... :)

    ReplyDelete
  5. amboi, femesnye smpai 18 org add. hehe. but nice lah u edit pic badan princess and muka you dgn kawan2you tu ;)

    ReplyDelete
  6. @cik kacak : mesti lah awak ada ;) awak kan kawan dunia akhirat saya =) sama ngn syada.. hehe i love u too cik Kacak

    ReplyDelete
  7. @nelly : yeap :) kak nelly <3 sayang kak nelly .. hee sama-sama pretty <3

    ReplyDelete
  8. @Cik Qiqi : muahahha ! <3 hehe.. miss u so much lah kak fie :')

    ReplyDelete
  9. @= d = : hehe.. terima kasih ;) u too huny cute sesangat <3

    ReplyDelete
  10. @teha: hahaha ;D kan ? comel-comel belaka.. btw, thank dear ;)

    ReplyDelete
  11. @тαк кenαl мαкα тαк cнεηтα ™ : hahaha.. mana ada femous lah huny ;) heee ~ muahhh <3 btw, thank :) tu main edit jek ^^'

    ReplyDelete
  12. alololo , syada pon miss miza jugak :) cantek lah miza edit gambo tu <3

    ReplyDelete
  13. ayat ni dah memang rindu tahap parah dah ni.. haha. ^^

    ReplyDelete
  14. @syada : hehe ;) miss u always. huwaa maceh maceh ^^'

    ReplyDelete
  15. cik chokie , maybe lepas ni cik kacak tak gune facebok dah yunk T,T

    ReplyDelete
  16. @cik kacak : ala T,T nape ni ? huwaaa ni yang rindu at cik Kacak nih..

    ReplyDelete
  17. alololo . . famous laa kak fie kalau macam nie ! ;D

    ReplyDelete
  18. @Cik Qiqi : hehe ape salah nya kak fie famous skali skala ;DD muaaahhhh !! <3

    ReplyDelete
  19. hahahaha . . betul tu . . *bangga+blushing

    :D muaaahhhh ! <3

    ReplyDelete
  20. @Cik Qiqi : hehehe ;DD alololo comelnya la dy.. main mata lak dy ehh ;D

    muahhh !! <3

    ReplyDelete
  21. good luck cik chokie:)

    suke korea?jom terjah blog cipa:)

    ReplyDelete
  22. @Cik Qiqi : hehe wewit ;D best2 main mata ngn kak fie ;D

    ReplyDelete

Just leave your comment, suggestion, or anythings.
InsyaAllah i will reply it.


Jazakumullahu khairan kathira.
Moga memperoleh manfaat. Moga Allah redha :)) ♥