Puisi buat Kawan ❤


Kawan
Kaulah pengubat hatiiku
Kaulah teman setiaku
disaatku dikecewakan
kau datang memberi sokongan
kini setelah aku berjumpa
dengan cinta sejati
kau ku abaikan
lalu hati ini dikecewakan sekali lagi
kau tetap setiap disisiku untuk memberi sokongan
kali ini tidak akan kau ku abaikan
kerana kau teman sejati 
kali ini tidak akan kau ku lupakan
kerana kau cinta sejati
wahai kawan. 



<----- wink, wink ;D puisi nihh miza nak tujukan kepada ::


** Iman nur fatieha a.k.a besties sampai mati 
** ee a.k.a Cik Kacak 
** my beloved sister 
** Ariff a.k.a budak penyelesai masalah ;D 
** and semua kawan-kawan miza yang selama nih selalu support miza  
---> muah muah muah !! sayang kamo semua 


p/s : jiwang tetiba kan aq nih ? HHA XD


creadit to :: Ameer a.k.a my besties.. thank awokk coz bagi puisi nihh... aq dah tunaikan janji aq.. muahaha !

5 comments:

  1. HEHHEE , kite pun ade - suke suke suke <3

    ReplyDelete
  2. takdo kawan sapo la kito eh,,btol tak??

    ReplyDelete
  3. kawan adelah segalanyer.. sye pon ade buat entry fasal 'kawan' ni..

    ReplyDelete
  4. @cik kacak HHI ;D mmsty lah awokk pun ada ^^.. kan ? saye pun suke

    ReplyDelete
  5. @ArmsJackal betul3.. tak do kawan sunyi lah hidup kito ;D

    ReplyDelete

Just leave your comment, suggestion, or anythings.
InsyaAllah i will reply it.


Jazakumullahu khairan kathira.
Moga memperoleh manfaat. Moga Allah redha :)) ♥