Mar 13, 2014

Wordless #3 : Even in sadness i'm happy.

Bismillahirrahmanirrahim.
Segala puji bagi Allah tuhan mentadbir seluruh alam. Selawat dan salam atas junjungan Nabi Muhammad Sollallahu Alaihi Wa Sallam serta ahli keluarganya dan para sahabat.


Hehehee. Tak tahu kenapa bila setiap kali tengok gif ni mesti gua gelak. Hm. Bhahahahahha.Hm. Bhahahahahaaa. Haa macam tu la gua akan gelak. Mihmihmihmih.

Daripada apa yang miza dapat faham dalam ni, walaupun kita ada masalah yaa macam hidung hilang. Eh boleh ke gitu ? Hahaa. Kita tetap masih boleh senyum dan ketawa. Boleh jadi awek muda tau kalau rajin senyum. Serious. =D

Boleh sedih, sebab tu hak kita sebagai manusia kan ? Tapi jangan dilayankan sangat kesedihan tu. Kalau miza, miza lebih suka menangis bila ada masalah. Wallahu A'lam. Ehee. Peace. (").(")

P/S : Perghh sejak-sejak ni mood blogging dah ke laut ~ Semua benda rasa malas gila nak buat. Lebih kepada tidur. Maybe sebab minggu depan result SPM nak keluar dah. Doa dan terus berdoa buat semua calon SPM 2013 peroleh keputusan yang cemerlang dan doa buat MH370 sentiasa dalam lindungan rahmat Allah. Aamiin. 

Sesungguhnya yang baik itu datang daripada Allah, dan serba kekurangan itu datang daripada diri miza sendiri. Insyaallah ada masa kita jumpe lagi. Segala kekhilafan miza mohon ampun dan maaf. Wassalam

3 comments:

  1. mudah-mudahan miza beroleh cemerlang dalam SPM nanti.. Amin

    ReplyDelete
  2. wahh ramainyaaa rakan blogger farah yang akan ambil result.
    in shaa allah, awak akan dapat good result. :)

    kenapa gif tu comel sangat? haha sampai hidung pun boleh ke belakang? xD

    ReplyDelete
  3. I really enjoyed your blog posts, thank you.

    ReplyDelete

Just leave your comment, suggestion, or anythings.
InsyaAllah i will reply it.


Jazakumullahu khairan kathira.
Moga memperoleh manfaat. Moga Allah redha :)) ♥