Aug 20, 2013

Trial SPM sudah bermula.

Assalamualaikum. . .

Apa khabar pembaca blog Cik Chokie ? Sihat ? Semoga sihat selalu. Apa khabar iman kita hari ni ? Semoga hati dan iman kita sentiasa dipelihara oleh Allah. Amin 

Entri kali ni miza nak menyusun sepuluh jari seandainya ada sakitkan hati para pembaca, terguriskan hati dengan setiap kata-kata yang ditaip. Miza mohon maaf sangat sangat.

Kepada blogger-blogger yang sudi singgah dan berkunjung serta meninggalkan jejak ribuan terima kasih miza ucapkah. Semoga Allah membalas kebaikan kalian dan memberkati kehidupan kawan-kawan semua. Amin. 

Miza mohon maaf buat beberapa minggu ni kemungkinan blog Cik Chokie akan terabai sementara waktu, maaf juga buat masa ni juga miza tak dapat balas kunjungan kawan-kawan semua. Tapi.. Insyaallah habis trial SPM miza akan cuba sedaya upaya untuk menjejaki kawan-kawan yang sudi singgah.

Miza mohon restu, mohon dihalalkan segala-galanya, mohon dimaafkan segala salah dan silap yang pernah dilakukan kepada kawan-kawan semua. 

Kawan-kawan dan pembaca blog Cik Chokie tolong doakan kejayaan Nur Hamizah binti Mohd Idgihat serta rakan-rakan seperjuangan yaa. Doakan kami dipermudahkan untuk menjawab, doakan kami dikuatkan ingatan, doakan kami dapat menjawab dengan tepat dan betul, doakan kami semoga Allah dan para malaikat sentiasa ada di sisi kami untuk membantu kami, doakan kami diizinkan Allah supaya berjaya dengan cemerlang. :') Allahhuakbar !

Jazakumullah kahiran kathira buat kawan-kawan semua. Hanya Allah sahaja yang dapat membalas jasa kebaikan kawan-kawan semua. Semoga Allah sentiasa merahmatimu dan memberkatimu dunia dan akhirat. Amin =')

"Ya Allah ya tuhanku, engkau berilah kejayaan yang cemerlang kepada Nur Hamizah binti Mohd Idgihat agar mendapat 10 A+ dalam trial SPM dan SPM pada tahun 2013. Tidak dilupakan juga kepada diri dan rakan-rakan seperjuangan SPM agar memperoleh kejayaan yang cemerlang dan mendapat straight A's + ya Allah. Izinkanlah kami dan mereka semua untuk memiliki kejayaan yang engkau redhai. Jauhkan lah kami daripada sifat angkuh, sombong, dan riak dalam diri kami, sesungguhnya sifat itu membawa kemudaratan kepada diri kami dan kemurkaan mu ya Allah. Ya Allah. . . engkau perkenankanlah doa kami ya Allah. Hanya padamu kami memohon pertolongan. Hanya mu ya Allah yang dapat bantu kami. Engkau permudahkanlah urusan kami. Amin ya Allah"
Ya Allah engkau rahmatilah kepada mereka yang sudi mendokan kejayaanku serta rakan-rakan seperjuanganku. Engkau permudahkan lah segala urusannya. Amin :') 

Peringatan buat diri sendiri dan rakan-rakan:
Tak perlu bimbang, tak perlu takut, tak perlu risau. INGAT ! kita orang islam kita punya Allah. Allah kan ada bersama kita. Jangan pernah ragu-ragu. Sentiasa BERSANGKA BAIK dengan Allah. Yakin 100% ! ^_^
 Usaha + Doa + Tawakal = Kejayaan cemerlang + Kejayaan yang diredhai Allah. 
 Insyaallah mudah-mudahan. 

Sesungguhnya yang baik itu datang daripada Allah, dan serba kekurangan itu datang daripada diri miza sendiri. Insyaallah ada masa kite berjumpe lagi. Serba serbi kekurangan miza mohon ampun dan maaf. Wassalam.

23 comments:

  1. insyaAllah miza akan beroleh kejayaan yg cemerlang..yakin pada Allah yakin pada diri sendiri yer dear..doa akak mengiringi miza :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jazakillah khairan kathira akak sayang. Semoga Allah membalas segala amal kebaikan akak :')

      Delete
  2. all the best for the trial. sandra pun skg tgh trial spm. May the success always be with us.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jazakillah khairan kathira sandra. Semoga berjaya juga sayang ;)

      Delete
  3. Amin Ya Rabbal Alamin..Assalam Adik Miza =) study elok2 dan buat yg terbaik spm thun ni keh..smoga diberi ketengah hati oleh Allah dan dipermudahkan segala urusan =)..semoga berjaya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumussalam warahmatullah wabarakatuh abang fais ^_^ Amin ya Allah. Allahhuakbar. Insyaallah bang. Jazakallah khairan kathira abang fais :'D Miza cuba sedaya upaya.

      Delete
  4. good luck ye.. buat yang terbaik.. jangan fikir apa2 selain daripada mata pelajaran tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyaallah abang boni. Lepas ni nak lebih fokus. Mungkin blog diupdate satu kali lagi :') Pape pun jazakallah khairan kathira abang,

      Delete
  5. jgn stress2 ye.. trial je tu.. kalau susah, ingat je yg nnt betul2 spm, senang.. hehe..

    ReplyDelete
  6. jawab le elok²., insyaallah baik² semuanya.. :D

    ReplyDelete
  7. semoga berjaya dalam peperiksaan trial dan SPM

    ReplyDelete
  8. good luck dear... sis percaya chokie boleh buat.. :)

    ReplyDelete
  9. Semoga berjaya dengan cemerlang dik :)

    ReplyDelete
  10. Semoga berjaya wahai adik kesayanganku :) Akak iringi doa buat kejayaanmu. ♥

    ReplyDelete
  11. dear... ad atak tutor nak buat tajuk sidebar mcm dear.. yg bila cursor sentuh, ada gerak

    ReplyDelete

Just leave your comment, suggestion, or anythings.
InsyaAllah i will reply it.


Jazakumullahu khairan kathira.
Moga memperoleh manfaat. Moga Allah redha :)) ♥