Kau tak boleh makan aku.

Bismillahirrahamanirrahim.



Kau tak boleh makan aku.
Kau tak boleh makan aku.
Kau tak boleh makan aku.
Masih belum buka puasa.
Lalalalala lalalala lalala ~

Hahahaha. Comel sangat okay. Kalau tak fateh hantar video ni, aku takkan tahu kot. Yela tengok tv pun aku jarang. lolz ~

#Thanksbrofatheh.

Korang masak apa je untuk juadah berbuaka puasa ni ? 
By the way, Happy Iftar guys.

Moga Allah terima segala amal ibadat kita.
Nanti masa waktu berbuka dalam 10 atau 5 minit lagi tu banyak-banyak la berdoa. InsyaAllah tu salah satu waktu mustajab untuk berdoa. ^_^
Rasulullah S.A.W. pernah bersabda, maksudnya: “Bagi orang yang berpuasa itu ada 2 kegembiraan. Pertama ketika dia berbuka dan kedua dapat bertemu Allah di akhirat nanti.” (Riwayat At-Tirmizi)
Salam Ramadhan Kareem

Maafkan miza. Doakan miza. InsyaAllah ada rezeki kita jumpe lagi. Wassalam.

                                                                 Allahhumma Solli `Ala Muhammad .

4 comments:

  1. heheheheh!! seyes comel video tu... hahaha terbaikk.. siap nyanyi2 lagi xleh bla.. hahah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha.. Mesti fifie ikut nyanyi sekali an an XD

      Delete
  2. ada dua persoalan

    1-kenapa aku sing along?
    2-kancil tu makan rambutan dgn kulit2 sekali ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha
      1. Tak tahu tak tahu. Ayokkkk :P
      2. Hahahah sebab dia kancil. Kalau tu abang anas, confirm ahh kopek dulukan XD

      Delete

Just leave your comment, suggestion, or anythings.
InsyaAllah i will reply it.


Jazakumullahu khairan kathira.
Moga memperoleh manfaat. Moga Allah redha :)) ♥