Bila tertekan amalkan lah 'SEKS'

Assalamualaikum .. hello blogger..

hari ni miza nak kongsi satu tips dengan korang. ehem-ehem.. sebelum tuh, miza nak mintak maaf, harap tak de sape yang salah faham. ini bukan entry lucah - harap maklum ! sila baca sampai habis oky ? supaya tiada yang salah faham HHE.. 

stress ? tertekan ? mybe semua orang pernah alaminya. betul tak ? macam-macam faktor lah yang menyebabkan kite strees - kerja menimbun-nimbun lah, kena marah lah, putus cinta lah itu lah ini lah, kan ? biasanya bile orang putus cinta, sampai yang ada nak bunuh diri. tak ke tu keje tak masok akal namanya ? sia-sia saja amal ibadat korang. =,=' baik korang ikut apa yang miza nak kongsikan. =')

 Budak bawah nih ---) stress juga dia nihh .. nama dia Cik Chokie. 



hahaha.. cian kan dia ? pergghhh !!! memang susah sangat lah soalan dia buat. tolak tambah darab bahagi. sah ! memang tak kan dapat jawapannya.. hehehe. eh2 tak pe, tak pe cik Chokie, ada doktor yang boleh membantu andan. bukan chokie saja, tetapi anda juga boleh =) dia akan cube membantu anda ::


oky.. hari ni Dr. Miza nak bagi tips macam mana nak hilangkan stress.. jika anda rasa diri anda tertekan.. Dr. Miza menyarankan supaya anda mengamalkan SEKS selalu yer. tahu tak macam mana nak nikmati SEKS ? tak tahu ? myh Dr. Miza ajar korang cara terbaik untuk SEKS. SEKS yang Dr. Miza ingin bagi tahu di sini ialah,

S - Solat 
E - Elakkan maksiat
K - Keimanan
S - Selawat

insyaALLAh bila anda mengamalkan SEKS seperti yang tertulis di atas, hati anda akan menjadi tenang, fikiran anda menjadi lapang. tak percaye ? cubelah korang semua mengamalkannya. Allhamdulillah. cik Chokie bile ada masalah ini lah yang akan Chokie lakukan. 

hehe.. itu sahaja tips yang miza nak kongsikan dengan korang semua =) harap korang juga dapat melakukannya. sebelum mengundur diri, miza menyusun sepuluh jari memohon maaf jika ada yang tak kena mata membaca entry ni. maaf yer.


WASSALAM.

76 comments:

  1. jom amalkan seks HHE

    http://celotehsikacak.blogspot.com/2011/07/si-dye-suka-sangat-menggigit.html

    ReplyDelete
  2. tips yg bagus. mari amal kan
    SEKS

    ReplyDelete
  3. saya ingat SEKS nie betul2 . rupe2 nya, seks yg ade makna ~

    ReplyDelete
  4. mai sinijoin contest saya . http://mowmoy520.blogspot.com/2011/07/giveaway-i-love-domo-by-mowmoy.html

    ReplyDelete
  5. Salamun'alaik..
    cik chokie jgn aa buat gmpak mcm tu..terkejut den..:)

    ReplyDelete
  6. kbtlan tgh stress
    solat adlah ubat terbaik utk stress

    ReplyDelete
  7. org amalkan seks neyh xpe..
    tkot amalkan seks len plak
    heheh
    ^_^

    ReplyDelete
  8. ingatkan apa td..nice entry..bgus untuk dikongsikan

    ReplyDelete
  9. Ohhh . Solat , elakkan maksiat , keimanan dan selawat :)

    ReplyDelete
  10. yes2...betu l tu awk....:) sy sokong...:)

    ReplyDelete
  11. hoho ingatkan pelah tady.. tekejut boboi XD btw, nice entry

    ReplyDelete
  12. hehe , ingat kan ape tadi ^^
    thanks ingatkan syada :")
    nice entry dear :)

    ReplyDelete
  13. @cik kacak : hehe jom-jom kite jadikan SEKSni sebagai amlan kite :)

    ReplyDelete
  14. @cik kacak : hehe jom-jom kite jadikan SEKSni sebagai amlan kite :)

    ReplyDelete
  15. @syafiqakarim : hehe.. maceh ^^' jom2 kite amalkan SEKS ni ;)

    ReplyDelete
  16. @syafiqakarim : hehe.. maceh ^^' jom2 kite amalkan SEKS ni ;)

    ReplyDelete
  17. @Mowmoy : hehe sorry bub buat saspen jek ^^'

    ReplyDelete
  18. @Mowmoy : insyaALLAH nanti chokie join lau x de pape ;) thank bub jemput

    ReplyDelete
  19. @Nur_Farah : hehe. sorry - sorry.. nak bagi menarik sikit entry nih ^^' huhu

    ReplyDelete
  20. @AZTIQAH : yeap ! that's right ;) alhamdulillah ^^

    ReplyDelete
  21. @HaNa Hani : hehe ;D betul-betul, ehem2 jangan tersalah SEKS lak ea. huhu

    ReplyDelete
  22. @ADAM: sorry bub buat suspen jek ^_^ hehe.. maceh ;) yeap2 untuk kongsi bersama.

    ReplyDelete
  23. @Nad Ezrin : hehe yeap ;D S|E|K|S - for short

    ReplyDelete
  24. @fyza da chubby one : haha.. ngeee~ ngengade ;P huhu maceh maceh ^^'

    ReplyDelete
  25. @syada: hehe sorry bub buat suspen jek ^^'
    same-same ;) kite kan kawan.. saling ingat mengingati ^-^
    huhu.. maceh syada =)

    ReplyDelete
  26. Post yang bagus ! Nama post macam tak elok tapi bila baca memang terbaek !

    ReplyDelete
  27. wow..!! nice,, good info..!! persembahan entri yang menarik kat sini..

    keep it up..!!

    ReplyDelete
  28. wahh.. tajuk entri bikin panas la.. mau cari gaduh nie.. haha.. tips yg bagus.. :-)

    ReplyDelete
  29. wahh.. tajuk entri bikin panas la.. mau cari gaduh nie.. haha.. tips yg bagus.. :-)

    ReplyDelete
  30. @Katzuya Bella : hehe terima kasih .. jgn lupe amalkan yer ;D

    ReplyDelete
  31. @wan_cikgumuzik : wewit .. adehhh :$ jgn la terkejut macam tuhh .. huhu.. btw, terima kasih cikgu .. in syaALLAH ;)

    ReplyDelete
  32. @reza al-razi : hahaha.. tak nak la gaduh2 .. tak baik blogger sama blogger gaduh, hehe terima kasih ;) amalkan jom. :)

    ReplyDelete
  33. hehe..amalkan seks selalu..haha.. :D

    ReplyDelete
  34. @Syahirah Suhaili : hehe yeap2 ;) jadikan satu amalah.. cewaahhh hihi

    ReplyDelete
  35. Haha.. Jom SEKS.. :)

    http://nazira-mypersonallife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. yea! SEKS memang penting ^^

    ReplyDelete
  37. okay ! amalkan seks tu . . bagus ! :D

    ReplyDelete
  38. @nazira hehe jom jom ;) amalkan SEKS atas ni jek tau :D hihi

    ReplyDelete
  39. @nazira hehe jom jom ;) amalkan SEKS atas ni jek tau :D hihi

    ReplyDelete
  40. @nazira hehe jom jom ;) amalkan SEKS atas ni jek tau :D hihi

    ReplyDelete
  41. @nazira : insyaALLAH nanty chokie singgah blog nazira ;) muahhha !! :3

    ReplyDelete
  42. @beLLa : hehe betul2 ;) tpi SEKS yang atas tu jekk ekk ^^

    ReplyDelete
  43. @Cik Qiqi : heehee ;)
    S-Solat
    E-Elakkan maksiat
    K-Keimanan
    S-Selawat
    SEKS nie yang paling bagus.. hehe ;)

    ReplyDelete
  44. @Cik Chokie betul tu . . seks tu paling bagus . .

    ReplyDelete
  45. heee,nice tip d ctu cek miza.seks ye..bukan sex!hu3 :P

    ReplyDelete
  46. @Cik Qiqi : hehe ;) kankan ? amalkan selalu <3

    ReplyDelete
  47. @aleen aiden : heheh maceh aleen ^-^'

    hahaha XD yeap2.. SEKS bukan SEX :D

    ReplyDelete
  48. Saya suka Tip nie... Terbaik dan berguna... TQ.. :)

    ReplyDelete
  49. ADUHAI BUAT SASPENS JAH!

    hahahahaha

    rupanya solat,elak maksiat,keimanan dan selawat.

    marilah kita sama-sama beramal.semoga iman kita dimantapkan.amin.

    ReplyDelete
  50. @nelly : hehe terima kasih kak nelly :D ❤

    ReplyDelete
  51. @nelly : hehe terima kasih kak nelly :D ❤

    ReplyDelete
  52. @hana sudradjat : hahaha :P saspens kan ? ingtkan apelah tadi. huhu

    yeap :)

    amin .

    ReplyDelete
  53. HEHEHE , go SEKS go ;)

    http://celotehsikacak.blogspot.com/2011/07/kali-ni-cik-kacak-diberi-lagi.html

    ReplyDelete
  54. waaaaaaaa, gila lahh. terkezut mula mula tadi.. Hehe..

    Salam Blogger, Jom join segmen !

    http://adinbeetles.blogspot.com/2011/07/jom-join-segmen-berpuasa-di-bulan.html

    TQ !

    ReplyDelete
  55. @AdinLala : hehe.. InsyaALLAH chokie join nty :) TQ adinlala :)

    ReplyDelete
  56. @Nizam Ijam : HHE . jangan renung tajuk tuh :D renung isi dia. heee

    ReplyDelete
  57. habis laaa..lepas ni adik akan dikenali sebagai 'gadis seks' abis laaa..abis laaa....hahahaaaa.... ( sbb nak bagi gempaq aje kan...tapi kalau tulis KESS pun boleh jugak..ataupun tulis EKSS...kan..)

    ReplyDelete
  58. @kpah k-poh : hehe tak main la tulis yang tuh. tak jadi gempak lah . kui kui. eh2 jangan lah T__T

    ReplyDelete

Just leave your comment, suggestion, or anythings.
InsyaAllah i will reply it.


Jazakumullahu khairan kathira.
Moga memperoleh manfaat. Moga Allah redha :)) ♥